Zamów pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google.
Pozycjonowanie stron internetowych to wiele czynności, które mają na celu zwiększenie widoczności stron w bezpłatnych (organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej pojawi się odwiedzających witrynę, co w efekcie daje możliwość zwiększenia konwersji firmy. Kolejnym plusem tego działania jest budowa rozpoznawalności produktu, usługi czy też samego brandu.
Google wartościuje wszystkie strony internetowe pod kątem około 200 różnorodnych wskaźników. Efekt tej ewaluacji determinuje to, na którym miejscu strona czy jej podstrona pojawi się w SERP na konkretną frazę. Za istotne czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uznają między innymi PageSpeed, linkowanie (zewnętrzne i wewnętrzne), a także jakość treści.
Wyszukując w wyszukiwarce Google dowolne słowo, użytkownik otrzymuje listę stron, które algorytm ocenił jako najlepiej odpowiadające na powyższe hasło. Jakie adresy pojawią się w wynikach najwyżej? Z reguły te, których treść jest bardzo rozbudowana i starannie nasycona właściwymi frazami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest również prawidłowo wykonane kodowanie, szybkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na urządzeniach przenośnych, ale i desktopowej), jak również liczba stron internetowych publikujących linki do naszej witryny.
Czy powinno się zlecić pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego agencji SEO?
Google regularnie poprawia algorytm, stąd warto powierzyć pozycjonowanie stron i sklepów internetowych zawodowcom. Słusznym wyborem jest firma SEO, która ma kilkuletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach pracuje wielu ekspertów nie tylko od SEO, lecz także prowadzenia kampanii Google Ads czy projektowania stron. Zlecając pozycjonowanie strony podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które również rozwiną firmę.
Do kogo adresowana jest usługa pozycjonowania sklepów i stron internetowych w Google?
Pozycjonowanie to głównie usługa adresowana do właścicieli stron internetowych, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż produktów lub usług firmy. Decydując się własny biznes niewyobrażalne jest współcześnie nie założyć strony firmowej bądź ją uruchomić, jednak nie podjąć się jej pozycjonowania. Konkurencja nie śpi w walce o pozyskanie kolejnych klientów. Według szacunków prawie 97% klientów szuka w internecie opinii o lokalnych usługach, co jasno pokazuje do jak rozległej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony czy sklepu w Top3 wyników wyszukiwania w przeglądarce niesamowicie zwiększa szansę, że klient zdecyduje się na naszą ofertę.
Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]