Jak wybrać firmę SEO? Więcej na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Kiedy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, co zrobić, żeby pojawiała się ona na topie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż w XXI w. obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem zatrudnić dobrą firmę SEO? Rekomendujemy posłuchać sugestii specjalistów.
Jak rozpoznać solidną firmę SEO? Google nakręciło o tym instruktaż
Nie można negować, że cała branża SEO, innymi słowy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozkwita w zasadzie wyłącznie za dzięki Google. Pomimo pojawienia się licznych opcji, jak np. Rambler, Yandex bądź Bing, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie być widocznym w sieci, powinien pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, w których występuje mocna konkurencja, zwykle jest to skomplikowane bez wsparcia ekspertów z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i opublikowało krótki instruktaż, jak rozpoznać solidną agencję SEO.
Cechy solidnej agencji SEO według Google
Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób objaśnia, jak rozpoznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto jest jego najsilniejszą konkurencją,
- umiejętność oceny czasu i budżetu koniecznego do zakończenia planowanych wdrożenia,
- zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
- transparentność odnośnie prowadzonych wdrożeń, np. poprzez comiesięczne raportowanie oraz ciągły dostęp do statystyk strony,
- zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
- dbałość o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy.
Pracownica Google akcentuje także, iż dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w wielu przypadkach dającą zauważalne rezultaty zwykle po paru miesiącach działań.