Funkcjonalność witryn www bierze się w szczególności z ich wzornictwa. Projektując strony internetowe musimy nie tylko opierać się na względach estetycznych, ale także przyzwyczajeniach użytkowników – gdy nawigacja po serwisie przysporzy im trudności, szybko przeniosą się na inną stronę lub wybiorą towary innej firmy. By zatem strona dała nam spodziewane […]
Reklama, marketing, promocja
Co to jest content marketing? Przykłady działań contentowych i ich cel
Poradniki, ebooki, podcasty, webinary i inne bezpłatne materiały – z pewnością trafiasz na nie regularnie i może nawet zastanawiasz się, dlaczego firmom opłaca się inwestować w ich tworzenie. To przykłady działań content marketingowych, o których więcej dowiesz się z tego artykułu. Content – co to znaczy? Content w języku angielskim […]
Krótko o pozycjonowaniu
Funkcjonują trzy główne metody pozycjonowania: – pozycjonowanie okresowe, – pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail), – pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie okresowe Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną rolę przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Kobiet, koncert znanego zespołu czy Święto Pracy. Ten typ pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeżeli popularna w […]
Agencja reklamowa – jak pomoże wypromować Twój biznes?
Działania reklamowe winny być istotnym elementem podnoszenia rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy jesteśmy dystrybutorem, usługodawcą czy producentem. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na stworzenie i utrzymanie własnych działów ds. reklamy, natomiast niewielkie biznesy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, najczęściej poszukują wsparcia u agencji reklamowych. Agencja reklamowa – grupa […]
Pozycjonowanie w trzech słowach
Pozycjonowanie stron internetowych to wiele czynności, które mają na celu zwiększenie widoczności stron w bezpłatnych (organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej pojawi się odwiedzających witrynę, co w efekcie daje możliwość zwiększenia konwersji firmy. Kolejnym plusem tego działania jest budowa rozpoznawalności produktu, […]