Na http://bit.ly/2eNNnZ4 uzyskasz więcej informacji o ofercie agencji SEO.
Przedsiębiorstwa lub administratorzy sklepów internetowych, którzy chcą wyświetlać się na najlepszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie zaleca się, to podejmowanie działań . Nie posiadając doświadczenia w kwestii SEO i nie obserwując każdego dnia doniesień o zmianach w algorytmie Google, trudno działać trafnie i – co najistotniejsze – efektywnie. Drugi sposób to zatrudnienie na etat specjalisty ds. SEO, niemniej jednak nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje z uwagi na budżet. Trzecia metoda to zatrudnienie agencji SEO. Budżet zarezerwowany na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Atutem zlecania działań agencji SEO jest to, że nie licząc specjalistów od SEO w pracują tam także eksperci od kodowania, kampanii Google Ads, content marketingu oraz projektowania graficznego, którzy służą rzeczowym wsparciem w tych sferach.
Postaw na transparentną i kompetentną agencję SEO
Polskich agencji SEO jest mnóstwo. Czym kierować się w trakcie szukania podmiotu, która poprawi naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Rekomendujemy wybrać firmę, która funkcjonuje na rynku od kilku lat. Liczba agencji SEO, ale także tych reklamowych i kreatywnych, z miesiąca na miesiąc się zwiększa, co niekiedy nie idzie w parze z jakością usług. Współpracując z agencją, która funkcjonuje od minimum dekady, można mieć zaufanie, iż posiada ona znaczne doświadczenie i może w każdej chwili pochwalić się interesującym portfolio swoich dotychczasowych klientów. Na stronach agencji SEO zazwyczaj dodawana jest zakładka z prezentacją tzw. „kejsów”. Zanim sygnuje się umowę powinno się zapoznać się ze studia takich przypadków, aby przekonać się, jakich wyników można się spodziewać po agencji, a także to jakie kwestie udało jej się rozwikłać oraz z jakimi branżami miała do czynienia. Odpowiedzialna agencja SEO to taka, której praca jest przejrzysta: pisze o planach prac na najbliższe tygodnie, jak również dostarcza sprawozdanie z przeprowadzonych działań i ich efekty.
Następny niebagatelny aspekt to personalizacja oferty i dostrojenie strategii działań do charakteru działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeśli agencja SEO na zapytanie ofertowe odpowiada w kilka minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, należy traktować to jak sygnał ostrzegawczy. Po wysłaniu zapytania pracownik profesjonalnej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, aby poprosić o kolejne informacje o firmie, niezbędne do opracowania dla niej kompleksowej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie można wyszperać tak po prostu w sieci, jak przykładowo informacja o realizowanych do tej pory pracach SEO oraz o ważnych dla klienta towarach albo usługach, które zamierza wypromować.
Rozliczenie za rezultaty – czy to poprawna forma rozliczeń z agencją SEO?
Przezornie należy podejść do firm SEO, które proponują umowę z rozliczeniem się za wypracowany efekt. W takim modelu płatność odbywa się dopiero wówczas, gdy frazy kluczowe dotrą na uzgodnione w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do pierwszej strony wyników lub do Top5). To nadal stosunkowo popularny rodzaj rozliczeń, aczkolwiek niesie ze sobą spore niebezpieczeństwo – można wszak uzyskać szybki efekt za sprawą łamania zasad określonych przez Google. Systematycznie uaktualniany algorytm również nie pomaga w spełnieniu obietnic złożonych zleceniodawcy, dlatego dobra agencja SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych wyników. Co do ceny za działania firmy SEO, to rzadko bywa ona stała – na ogół w pierwszych tygodniach po zawarciu kontraktu potrzebne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, aby wykonać dokładny audyt SEO, a w następnej kolejności wykonywać wszystkie przedstawione w nim zalecenia. W późniejszych miesiącach współpracy, gdy witryna klienta zostanie już zoptymalizowana, koszty działań są o wiele mniejsze.
Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]