Działania reklamowe winny być istotnym elementem podnoszenia rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy jesteśmy dystrybutorem, usługodawcą czy producentem. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na stworzenie i utrzymanie własnych działów ds. reklamy, natomiast niewielkie biznesy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, najczęściej poszukują wsparcia u agencji reklamowych.
Agencja reklamowa – grupa specjalistów pomoże Ci w promocji
Agencja reklamowa to zespół twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie ekspertów świetnie orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w sieci (prowadzenie kont social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (w tym DTP), agencja marketingowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Młode marki mogą zamówić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (papier firmowy, obwoluty oraz wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, że będzie ono poprawnie użyte w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – ulotek, billboardów, plakatów lub stoisk targowych. Agencja reklamowa przygotuje również ciekawe, unikatowe artykuły na stronę www zamawiającego, a także opracuje strategię kontaktów z klientami poprzez najpopularniejsze portale, takie jak Instagram, Facebook lub Twitter.
Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są w głównej mierze do firm, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie oznacza to jednak, że to jedyny model kooperacji. Praca agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. reklamy i marketingu. Jeśli zatem nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, targów bądź sympozjów, które z reguły wymagają drobiazgowego planowania, takie zadania można powierzyć agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę harmonijnej i kompetentnej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej opracowanie programu szkoleń czy też organizację warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do obszernego zespołu doświadczonych ekspertów. Umożliwi to delegowanie wszystkich czynności marketingowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii i wizerunku marki.
Dane firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]