Przedsiębiorstwa lub administratorzy sklepów internetowych, którzy chcą wyświetlać się na najlepszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie zaleca się, to podejmowanie działań . Nie posiadając doświadczenia w kwestii SEO i nie obserwując każdego dnia doniesień o zmianach w algorytmie Google, […]
Reklama, marketing, promocja
Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO
Kiedy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie myślisz nad tym, co zrobić, żeby pojawiała się ona na topie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż w XXI w. obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie […]
Czy opinie o firmie mają znaczenie? Skuteczny monitoring marki z BrandMentions
Jak nas widzą, tak nas piszą – głosi stare polskie przysłowie. I trudno mu odmówić prawdziwości, bo wizerunek czasem może zaważyć na losach firmy, jej upadku lub sukcesie. Dlatego narzędzia do monitoringu internetu pomagające w analizie odbioru marki są coraz chętniej wykorzystywane w biznesie. Jednym z nich jest wysoko oceniane […]
Klienci szukają firm online – o pozycjonowaniu stron www Kraków
Popularność internetu oraz prostota korzystania z niego w celu wyszukania potrzebnych towarów i usług spowodowała, że każde przedsiębiorstwo pragnie teraz być zauważonym w sieci. Rzecz jasna, samo postawienie strony firmowej nie oznacza, iż potencjalni klienci do nas trafią – istotna jest przecież obecność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Dużo […]
Private blog network – czym jest i jak z niego korzystać?
Aby odbiorca odkrył twoją działalność powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, ale również zatroszczyć się o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej kolejne fachowe i pomocne dla użytkownika artykuły. Ale nie wolno także […]
Czy warto stworzyć wirtualny spacer 3D dla firmy?
Spacery wirtualne, które rozpowszechniły się wraz z udostępnieniem usługi Google Street View, stają się bardzo popularne, co powoduje, iż znajdują zastosowanie w reklamie firm. Dają możliwość w prosty sposób przedstawienia siedziby firmy czy też nieruchomości ważnej dla naszego biznesu. Jest to interesująca prezentacja, którą warto zamieścić w wizytówce Google Moja […]
semKRK#19 BIG – relacja z konferencji
15 czerwca 2022 roku odbyła się konferencja 19. już edycji semKRK. W tym roku miłośnicy świata SEM, SEO i marketingu internetowego spotkali się w Starej Zajezdni w Krakowie. Kogo mogliśmy spotkać i o czym posłuchać? Zobacz, co wydarzyło się na semKRK#19. Co ciekawego w branży SEO? Co się stało po […]
Gazeta firmowa dla pracowników
Działania marketingowe to istotny aspekt działalności firmy – przez nie można wykreować image marki wśród klientów, a to przy właściwym opracowaniu niewątpliwie przyniesie rezultaty w postaci wyższych zysków. Powinniśmy jednak pamiętać, że firmy prowadzące więcej niż jeden oddział muszą także zadbać o to, co są sądzą o niej pracownicy. Najefektywniejszą […]
Usługi dla firm – optymalizacja strony i sklepu internetowego
Wydałeś krocie na swoją witrynę www, a ona nie zdobywa kolejnych klientów? Jest doskonale zaprojektowana i wyposażona w najnowsze technologie, jednak pieniędzy wcale nie przybywa? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyn powinieneś szukać w małej zauważalności w internecie. Klienci najczęściej korzystają z Google – każdy biznesmen […]
Hashtag – czym jest, do czego służy, gdzie go używać i jak monitorować skuteczność?
Każdego dnia w postach w social mediach widzimy słowa lub całe wyrażenia poprzedzone znakiem “#”. Dlaczego przed wybraną frazą stawiamy kratkę? Co to znaczy hashtag? Poznaj historię tego znaku i sprawdź, jak dobierać hashtagi do Twoich postów! Czym jest hashtag? Hashtagi to nic innego jak frazy bądź dłuższe wyrażenia zapisane […]